.

dimecres, 22 d’agost del 2012

Pastís Bolso II

Fa temps que vaig fer aquest pastís, va ser el regal per l'aniversari d'una amiga meva, com que feia poc que haviafet el primer pastís bolso i em va agradar fer-lo, vaig decidir fer-ne un altre. Vaig anar amb preses, perquè el vaig fer un dia abans de l'entrega. tot va anar bé, fins que al dia següent pel matí, vaig agafar el pastis i es va trencar la sabata, mentres intentava arreglar una mica la sabata vaig fer un gest perquè no es caigues i em vaig carregarl'ança del bloso... Al final fent "chapuzas" vaig arreglar l'ança, però la sabata va quedar feta un nyap (a la foto ja es veu que esta una mica esquerdada). totes les coses vermelles i negres las he pintat a mà, ja que (com he dit milers de cops... xD) els colorants no son molt bons, però pintats queden bastant bé. La base del pastís es una Sacher, un pastís de xocolata típic D'Àustria.

100_5504

1 comentari:

Claudia ha dit...

Super chulo y original!!! STACY.