.

dimecres, 11 d’abril del 2012

Regal pastís aniversari

 

Bé, aquest pastís el vaig fer per l'aniversari d’una amiga, el llaç tenia de ser negre, però, altre cop el problema dels colorants wilton (el fons del pastís tenia de ser vermell).

6 (1)

Per fer el llaç vaig tallar dos trossos de fondant en forma de rombe i els vaig ajuntar per la punta. Per fer la forma arrodonida va estar un quart d'hora amb paper de cuina enrotllat per dins del rombe. Desprès els vaig ajuntar per la punta i hi vaig col·locar un quadrat de fondant a dalt de la unió. Per fer les tires de cinta vaig fer dos rectangles i els hi vaig tallar un extrem en forma de triangle, per fer com si estesin una miqueta arrugats, hi vaig col·locar unes palletes gruixudes que tinc a sota de la cinta fins que s’aguantes solet.

Per fer les lletres, va ser molt fàcil, només vaig tindre de fer tires i tallar-les a la mida adequada de cada part, desprès hi vaig donar la forma a cada peça i les vaig col·locar sobre el pastis ficant unes gotes d'aigua perquè s'enganxin.

La massa del pastís es una Sacher, un pastís que prove d'Àustria que no porta llevat. Esta farcit de melmelada de préssec (es amb la que millor hi combina).

També hi vaig posar una miqueta de colorant en pols comestible platejat sobre les roses i al contorn del pastís hi han cors blancs amb els costats pintats de vermell o negre. Per fer aquest pastís només vaig fer servir el colorant negre i el vermell.